19 Ekim 2015 Pazartesi

Abdullah Karakurt "DUYGU KUYUSU" Adlı Masal Çalışması


     Bir  varmış   bir yokmuş bir zamanlar   bir  beş kardeş varmış bu çocuklardan   biri       iyi    kalpli  diğeri ise kötü kalpli ben ise  ikisiydim .Beni en çok iyikalpli kardeşim severdi bende onu ve üç kardeşim vardı hepsi başka duyguyduve bigün duygu kuyularını bulduk onlar bizi duygu  oyununa davet etti.
Oyun kitabını okuduk ve kuyuların içine atladık ve  hemen oyunlara başladık* benim oynumda insanların bazıları muhtaçlara yardım ediyor bazıları etmiyor çok garipti ben herkeseiyilik yapmalarını söyledim  ve oyunu  kazandım  ve sadece bir kardeşimiz kazanamadı oda kötü kardeş
Son






About the Author

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Yorum Gönder

 
ARZDER YAZARLIK ATÖLYESİ © 2015 - Designed by Templateism.com