4 Ocak 2016 Pazartesi

                                                        BENİM YETİM KARDEŞİM...

Ben küçükken doğdun sen,
Sonra babam göçtü bu ülkeden,
Sen onu göremedin bebekken,
Benim yetim kardeşim...

Kimse bakmadı bize,
Sen,ben ve annemle,
Sokaklarda büyüdük,
O zamanlar çok küçüktük!
Benim yetim kardeşim...

Evet, belki sen yetimsin,
Ama bak ben de yetimim!
Üzme minik kalbini, ben sana yeterim!
Benim yetim kardeşim...

Çalıştık, çabaladık,
Orada burada harcandık,
Ama gerçek sevgiye ulaştık!
Benim yetim kardeşim...

Sen büyüdüğünde,
Girdin, benimki gibi bir işe,
Aldık annemize ilaç dolu şişe,
Ama o da bıraktı bizi işte!
Benim yetim kardeşim...



About the Author

Adsız

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Yorum Gönder

 
ARZDER YAZARLIK ATÖLYESİ © 2015 - Designed by Templateism.com