11 Ocak 2016 Pazartesi

                                                            YETİM    KARDEŞİM

Yerde bir yetim görürseniz ne yapardınız?Ona çok kötü bir şekilde mi yoksa bakardınız?Yetim nedir?

Bazıları ona kötü kötü bakar ve 'şuna bakın!' der bazıları 'anne şu yetime yardım edelim mi?'der,insan empati yapmalı ya o yetimin hali bana da olursa diye düşünmeliyiz.Yetim babası olmayan çocuklara denilir.
Onlar kötü insanlar değildir,fakir olabilirler ama onlar gönlünce zenginlerdir.Düşünü eğer siz bir yetim olsaydınız,insanların size nasıl baktıklarını,nasıl düşündüklerini,nasıl gördüklerini düşünsenize nasıl olurdu iyimi yoksa kötü mü?Yetim insanlara sanki gerçek kardeşimizmiş  gibi görmeliyiz ,hissetmeliyiz,düşünmeliyiz,gülümsemeliyiz imrenerek bakmamalıyız onlar da bir Allahın kulu!

Sonuç olarak yetimlere iyi davranmalı onları hor görmemeliyiz.

About the Author

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Yorum Gönder

 
ARZDER YAZARLIK ATÖLYESİ © 2015 - Designed by Templateism.com