16 Kasım 2015 Pazartesi


                                         ÖĞRETMENİM

Okula geldiğim ilk günde,
Harfleri öğrettin bize,
Hayran kaldım size,
Canım öğretmenim.

                                         
                                             Sizinle olan ikinci yılımda,
                                             Öğrencileriniz arttı ama,
                                             Sevginiz yetti tüm okula,
                                              Canım öğretmenim.



3. sınıftaysa,
Yardım ettin bana,
Seni çok seviyorum,
Canım öğretmenim.

                                         
                                          
                                             Şimdi 4. sınıftayım ama,
                                             Ayrılacağız bir sonraki yılda,
                                             Size çok alışmıştım hatta,
                                             HOŞÇAKALIN ÖĞRETMENİM!

About the Author

Adsız

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

1 yorum:

 
ARZDER YAZARLIK ATÖLYESİ © 2015 - Designed by Templateism.com